středa 11. března 2015

Before I Die...

Ahoj!:)
Úplně jako první věc se chci omluvit,že opravdu strašně dlouhou dobu nebyl žádný článek,ale nebylo o čem psát a taky vůbec čas:(
Ale už jsem všechno promyslela jak napíšu a tak,takže jsem opět zde!:)

Dnešní článek,jak už vidíte podle názvu bude Before I Die - neboli co chci udělat před tím než umřu:)
Nebudu sem dávat jen fotky,ale napíšu Vám k tomu i proč to chci udělat a tak... Samozřejmě mám těch snů a přání mnohem víc,ale všechny je taky nechci prozrazovat a taky by to byl dlouhý článek:)


1 - Start my own family - Mít vlastní rodinu



Tohle je první sen,neboli první věc kterou bych v životě chtěla udělat.











2 - Be a good parent - Být dobrý rodič                   .






3 - Have my dream job - Mít práci snů

Ještě pořádně sama nevím,co bych chtěla dělat,ikdyž už bych si to měla rozmyslet,ale vím že jednou opravdu přijdu na to,co mě bude hodně bavit

4 - Travel around the world - cestovat po celém světě 

 Můj největší sen vůbec! 


5 - Master the English language - Mistr v Angličtině 

Angličtinu celkově miluju! Jednou bych chtěla opravdu hodně dobře mluvit. 

6 - Design my own dream house - Vytvořit si vlastní dům snů 
Líbí se mi styl anglických domů a jednou bych si ho tak chtěla navrhnout a navrhnout i uvnitř.

7 - Spend New Years in Times Square - Strávit nový rok na Time Square 

Ta atmosféra! 

8 - Own a husky - Vlastnit Huskyho 

Strašně moc se mi líbí husky a jednou bych ho chtěla mít♥

9 - Try new things - Zkoušet nové věci 
 Zkoušet spoustu nových věcí!:) 



To je pro dnešní článek úplně všechno,doufám že se Vám to alespoň trošku líbilo :)
A nezapomeňte mi napsat,jaké přání máte Vy!:)

Ahoj:)))

Žádné komentáře:

Okomentovat